Ne akarj sokat adni, mert az mindig kevés lesz!



Ne akarj sokat adni, mert az mindig kevés lesz!


Hidd el, pontosan tudom...
Ismerem az érzést.
Amikor, legyen szó bármilyen kapcsolatról, igyekszem mindig többet és többet adni.  

Sokszor elkövettem ezt a hibát. Azt hittem, ha sokat adok, attól jobb ember leszek és ezt majd a másik is viszonozni fogja.
Hát nem...

Gyakran éreztem úgy, hogy mindig ott voltam, ha szükség volt rám. Sírtam én is, mégis mások könnyeit törölgettem. Éheztem, mégis másoknak adtam enni....

Hiszem,  hogy a jót visszakapjuk, mégis megálljt parancsoltam magamnak!
Elég volt!

Rájöttem, nem adhatok mindig sokat, mert az mindig kevés lesz. Az emberek könnyen megszokják, hogy adok, akkor is, amikor szinte már nincs miből. Egy idő után 
természetesnek veszik!

Aztán felismerik, ha ők nem adnak, én akkor is ott vagyok. Ez persze kényelmes állapot. Legalábbis nekik.

Meg kell tanulnom végre, attól, hogy nem adok mindent, még szerethető vagyok. 
Sőt....

Talán kicsit jobban tisztelnek, megbecsülnek.

Senki ne érezze magát nyeregben azért, mert valaki mindent megtesz érte! Senkitől nem várható el, hogy mindig csak adjon!

Tanulj meg nemet mondani és szeresd önmagad legalább annyira, amennyire másokat szeretsz!
Mert ha sokat akarsz adni, az mindig kevés lesz!

Kövess Facebookon is!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szigetköz - Földi paradicsom az Öreg-Duna és a Mosoni-Duna ölelésében

Miért érdemes Vaskeresztest felvenni a bakancslistánkra? - mutatjuk.

A PIACOZÁS VALÓBAN BOLDOGÍT? MIÉRT KELLENE GYAKRABBAN PIACRA JÁRNUNK?