40 FÖLÖTT AZ ÉLET? KÖSZÖNÖM, JÓL VAGYOK!




Miért kellene kétségbe esni, ha elmúltál negyven? Miért érzed magad öregnek? Azt hiszed elszaladt melletted az élet?Szerintem csak most kezdődik igazán!
Én legalábbis köszönöm, jól vagyok!


Üdvözöllek a negyvenesek táborában! Pláne, ha több figyelmet szánsz a korodra, mint arra, hogy élvezd az életet. Néha úgy szállnak el évek, hogy eszünkbe sem jut, hány évesek vagyunk, máskor meg hajlamosak vagyunk kétségbe esni,  hogy bizony nem vagyunk már tízenévesek!

Tény, hogy jókor, jó időben voltunk kamaszok! Szándékosan nem a fiatal szót használtam, hiszen mi még ma is fiatalok vagyunk. Nincs szükség másra, csak arra, hogy kicsit felrázzuk magunkat!

Vagy már elfelejtetted mennyire élveztük az életet? Pedig nagyon tudtunk élni! Az egyetlen, létező gondunk az volt, hol bulizzunk hétvégén.

S, hogy miért szerettünk annyira élni? Mert nem a telefont nyomkodtuk, mint például most én! :)

A barátok mindig velünk és körülöttünk voltak. Szinte együtt éltünk. Egymásnál kajáltunk, vagy éppen aludtunk. Egymás ruháit hordtuk. Együtt sírtunk és együtt nevettünk. Na meg persze hatalmas álmokat szövögettünk!

Ok, most mit keseregsz azon, hogy nem lett minden álomból valóság? Negyven fölött vagyunk, tehát van még időnk néhányat megvalósítani! De miért nem tesszük? Miért mondtunk le mindenről,  ami valaha lázba hozott bennünket?

Nyilván 20-25 év alatt mindenki változik. Családot alapítunk, dolgozunk, gyereket nevelünk, belesavanyodunk az életbe. Mert ez a megszokott, ezt várják el tőlünk. Csakhogy engem ez nem érdekel! 

Nem akarok úgy élni, ahogy másoknak megfelel! Miért is kellene? Én is dolgozok, felneveltem a gyerekem! Attól még fiatal vagyok. Tele célokkal, tervekkel, amiket szeretnék még megvalósítani.

Neked is vannak még álmaid? Te is táncra perdülsz néha, amikor meghallod azt a dalt, amire anno roptad? Énekelsz még, ha a kedvenc dalod szól? Előfordul, hogy szívesen csavarogsz a haverokkal, vagy a barátnőiddel? Eljátszol néha a gondolattal, mi lenne ha valami izgalmas dolog történne veled?

Látod? Mondom én,  van még élet benned is! Kit érdekel ha negyven fölött járunk? A lelkünk sokkal fiatalabb! Csak a testünk fáj néha! Az is az élet része! Azért én mégis szeretek élni!
Talán azért is, mert úgyis annyi szarság van az életben,  már bocsánat a kifejezésért!

Van néhány pillanat, amit különösen imádok! Például, amikor összefutok egy gyermekkori barátommal és mindketten izgulunk  hogy vajon mennyit változott a másik?! Aztán két perc után ugyanúgy beszélgetünk,  mint húsz évvel ezelőtt! 

Amikor leeseik az első hó és én ugyanolyan varázslatosnak látom, mint gyerekként. Amikor felülök a szánkóra és visítva csúszok le a dombról. 

Amikor nyáron a nagy hőségben elkap az eső és eszembe jut milyen volt, amikor gyerekkoromban kinn rohangáltunk az esőben! Akkor sohasem bosszankodtunk, ha kicsit eláztunk.

Azt is imádom, amikor kimegyek a közeli erdőbe, vagy a rétre és egyszerűen csak sétálgatok. Élvezem, hogy szabad vagyok. 

Vagy amikor elmesélem a gyerekemnek, hogy mennyi hülyeséget csináltunk és együtt nevetünk rajta.

Persze van, hogy én is sírok, különben honnan tudnám mikor van jó és rossz napom? Honnan tudnám mit jelent boldognak lenni? Senki nem mondta, hogy megúszhatjuk az életet szívfájdalom nélkül! A lényeg  hogy élj! Vedd észre azt a sok szép pillanatot, ami része az életednek!

Én mindig észreveszem! És ezért hálás vagyok, na meg persze boldog! Igen, azt hiszem elmondhatom, hogy negyven fölött is, köszönöm, JÓL VAGYOK!

Ha tetszett megoszthatod!

Facebookon is megtalálsz!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szigetköz - Földi paradicsom az Öreg-Duna és a Mosoni-Duna ölelésében

Miért érdemes Vaskeresztest felvenni a bakancslistánkra? - mutatjuk.

A PIACOZÁS VALÓBAN BOLDOGÍT? MIÉRT KELLENE GYAKRABBAN PIACRA JÁRNUNK?