Filléres ötletek sajátkezűleg 1.rész - Dekoráció, vagy ajándékkészítés könnyedén!

EGYSZERŰEN ÉS OLCSÓN ELKÉSZÍTHETŐ!!! 



Bár gyönyörű dekorációkat vásárolhatunk, amivel nyilván időt spórolunk, mégis, valahogy szeretünk szöszmötölni, babrálni, alkotni!

Szuper kikapcsolódás, jó időtöltés. Összehozza a családot, a barátokat. Egyedi darabokat készíthetünk, amilyeneket tuti, hogy sehol nem tudunk megvásárolni. A sajátkezűleg készített dekorációkban, ajándékokban benne van szívünk, lelkünk.

Egy-egy szép darab elkészítése, jelentősen növeli önbizalmunkat!

Na és az sem utolsó szempont, hogy némi ötletességgel, sokkal kevesebb pénzráfordítással, valódi remekművek készülhetnek.

NÉZZÜK HOGYAN KÉSZÜL!

Először is, biztos van otthon valamilyen száraztészta! Tehát már az első hozzávaló sem jár extra kiadással. Ha mégis venned kell, akkor is filléres alapanyag a dekorációhoz, hiszen csupán néhány darabra lesz szükségünk, a többit felhasználhatjuk ebéd/vacsora készítéshez.


Én kagyló tésztát választottam, amit ezüst akril festékkel lefestettem. Egy üveg akril festék pár száz forint, de annyira jelentéktelen mennyiséget fogunk elhasználni ehhez a dekorációhoz, hogy szintén filléres alapanyag. 

Ha nincs akril festéked és nem szeretnél erre költeni, használhatsz akár temperát is!

Miután a festék megszáradt, 5 db kagyló tésztát összeragasztottam, így kapott virág formát. Ha nincs ragasztópisztolyod, megteszi egyéb más ragasztó is, pl: technokol.


A virág közepe egy-egy darab gyöngy. Bizonyára te is találsz otthon " ezer" éves karkötőt, nyakláncot, amit már nem viselsz, én egy nyakláncot daraboltam fel. De akár egy szem tarhonya is megteszi, amit előzőleg lefestettél. 

Ezzel készen vannak a virágok!

Amíg szárad a festék, vagy a ragasztó, sétálj egyet és gyűjts néhány száraz faágat, száraz levelet, vagy fűszálat! Amint látod,ez a hozzávaló teljesen ingyen beszerezhető!


A virág szárát száraz kardvirág levélből készítettem. Természetesen elkészítheted faágból, vagy száraz fűszálból. Szintén fesd ezüst színűre!

Következő lépésként vágj egy darab rajzlapot, méret és forma a képzeletedre van bízva, és szintén kapjon egy réteget az ezüst festékből. Száradás után ráragasztottam még egy kemény lapra. Használhatsz kartont is, hogy legyen tartása!

Nem marad más hátra, mint felragasztani a virágokat és a szárat! Az alsó sarokban található hópelyhet kivághatod papírból, vagy filc anyagból. Akár vehetsz készen is, szintén pár forintos tétel.

Ezzel el is készült a dekoráció!



A szív és csillag dísz só-liszt gyurmából készült. Bizonyára készítettél már ilyet. Ha nem, erről is találsz majd a blogon bejegyzést. Néhány apró faágat is lefestettem és a dekoráció mellé helyeztem.


Ha nincs kedved só-liszt gyurmával pepecselni, ki is hagyhatod, vagy tehetsz mellé bármilyen apró karácsonyi díszt!
Tavaly, adventi vásárban vettem ezt a kis ezüst színű mécsest, tehát direktben erre sem költöttem. 

Hangulatosabbá teheted egy égősorral, vagy gyertyával.

A mécses az egyetlen, amit készen vettem.

Számold ki! Nevetséges összegből el tudod készíteni ezt a szép dekorációt! Ajándékként is megállja a helyét!!!

Ha tetszett, bátran megoszthatod! 
Facebook oldalamon is találsz hasznos információkat!



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szigetköz - Földi paradicsom az Öreg-Duna és a Mosoni-Duna ölelésében

Miért érdemes Vaskeresztest felvenni a bakancslistánkra? - mutatjuk.

A PIACOZÁS VALÓBAN BOLDOGÍT? MIÉRT KELLENE GYAKRABBAN PIACRA JÁRNUNK?