SAJTOS GOFRI - kukoricapürével újragondolva



A gofri nem csupán édes, de sós változata is nagyon finom.  Főleg ha szeretünk a különböző ízekkel kísérletezni!


Ma sajtos gofrit készítettem, kukoricapürével! Az ötlet egyszerűen onnan jött, hogy már régen ettünk gofrit, viszont a kukoricát is megkívántam. Így hát alkottam! Nálam telitalálat volt a kicsit talán furcsa kombináció! Kukorica helyett akár tejföllel is tálalhatjuk!

Nézzük hogyan készül!


Hozzávalók:


- 60 dkg liszt

- 25 dkg margarin

- 20 dkg trappista sajt

- 2 dl tejföl

- 2 db tojás

- 1 sütőpor

- só ízlés szerint

- 3 dl tej

- adhatunk hozzá csipetnyi őrölt köményt is

- 1 kukoricakonzerv

-3-4 evőkanál tej

Ebből az adagból kb 20-25 db gofrit tudunk készíteni.


Elkészítés:

Az olvasztott, kihűlt margarint elkeverjük a tojásokkal, reszelt sajttal,tejföllel. A sót és a sütőport / esetleg őrölt köményt / a liszthez adjuk, majd a margarinos masszával elkeverjük. Végül hozzáadjuk a tejet is és gofrisütőben készre sütjük.


Kukoricapüré:

1 kukoricakonzervet 3-4 evőkanál tejjel pépesre turmixoljuk.


A kukoricapürét rákenhetjük a gofrira, de akár mártogathatjuk is! 

Finom és laktató!

Próbáljátok ki, én mentem gofrit enni!


KÖVESS FACEBOOKON IS!

Saját Szemmel személyes blog



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szigetköz - Földi paradicsom az Öreg-Duna és a Mosoni-Duna ölelésében

Miért érdemes Vaskeresztest felvenni a bakancslistánkra? - mutatjuk.

A PIACOZÁS VALÓBAN BOLDOGÍT? MIÉRT KELLENE GYAKRABBAN PIACRA JÁRNUNK?