Pillanatok, amelyekért érdemes élni!



Vannak napok, amikor imádunk élni, van, amikor elveszítjük az életbe vetett hitünket.
A legboldogabb pillanatokat sohasem feledjük. Ezért érdemes élni.

Talán egyikünknek sem könnyű, én most mégsem szeretnék szomorkodni, legfeljebb örömkönnyeket hullatni. Nem visszasírni a múltat, csupán emlékeztetni magamat, s persze téged is, miért érdemes élni.

Lehet, hogy ma nem történt semmi említésre méltó. Lehet, a holnapi nap is ilyen lesz, aztán meg hirtelen azon kapjuk magunkat, hogy úszunk a boldogságban. Hogy meddig, azt most ne kérdezd! Ki tudja. Talán kapunk egy órát, egy napot, vagy egy évet.

Amikor belecsöppensz a pillanatba, kérlek, ne azon agyalj, hogy meddig tart! Akkor a büdös életben nem fogod élvezni. Soha nem érzed át, milyen az, amikor sírni tudnál a boldogságtól.

Pedig voltak, vannak, és lesznek ilyen pillanatok az életünkben! 

Azt hiszem szerencsés vagyok. A bánat, a fájdalom ellenére is rengeteg szép emlékem van. Pillanatok, amelyekért érdemes élni.

"Amikor először láttalak és nem is értettem, miért bámulsz olyan furcsán. Egyszerre volt jó érzés és zavarba ejtő. Amikor először táncoltunk és te olyan gyengéden fogtad a derekam, hogy rögtön tudtam, ez nem szólhat csupán testi vágyról. Imádtam, ahogy hosszan, csillogó szemekkel néztük egymást.

Amikor évek múlva újra találkoztunk...Nem volt más közös emlékünk, mint egy ártatlan, de szenvedélyes tánc. Szerettem volna szorosan hozzád bújni és láttam a szemedben, te is azt szeretnéd.

Amikor óvatosan közeledtünk egymáshoz. Félve, nehogy valamit elrontsunk. Annyira vágytunk egymásra, néha szinte fájt. 

Amikor először öleltük át egymást, megijedtem. Fogalmam sem volt, hogy egy ölelés lehet ennyire jó. Te sem akartál elengedni.

Amikor végre teret engedtünk vágyainknak...éreztem, könnyek gyűlnek szemembe. Éveken át vártuk a pillanatot és én talán el sem hittem, hogy megtörtént.

Amikor izgatottan vártam, hogy újra találkozzunk. Nem vágytam úgy semmire, mint az ölelésedre. Elég volt, hogy melletted lehettem. 

Amikor hajnali 4-kor csokit majszoltunk az autóban és te azt mondtad, minden reggel mellettem szeretnél ébredni.

Amikor órákon át sétáltunk az esőben. Mert az sem érdekelt bennünket, ha bőrig ázunk, csak együtt lehessünk.

Megmutattad, hogy szeretni így is lehet. Átélhettem mit jelent, amikor valaki nem csupán a karjával, de a lelkével is átölel."

Bármit hozzon az élet, vannak pillanatok, amelyekért érdemes élni! Élj hát úgy, hogy tudd, veled is megtörténhet.  Nem számít hány éves vagy, felkészültél a pillanatra, vagy sem, mert aminek jönnie kell  az jönni fog!

Kövess Facebookon is!




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szigetköz - Földi paradicsom az Öreg-Duna és a Mosoni-Duna ölelésében

Miért érdemes Vaskeresztest felvenni a bakancslistánkra? - mutatjuk.

A PIACOZÁS VALÓBAN BOLDOGÍT? MIÉRT KELLENE GYAKRABBAN PIACRA JÁRNUNK?