EZÉRT JEGYEZD FEL AZ ÁLMAIDAT! 15 álom - jelentésük




Álmaink kapcsolódhatnak a napközben átélt eseményekhez, vagy előre jelezhetnek bizonyos változásokat az életünkben. Akár hiszel az álmok jelentésében, akár nem, jegyezd fel őket!

Tegyél egy próbát! 1-2 héten keresztül, minden reggel, rögtön ébredés után írd fel egy papírra  mit álmodtál! Nem kell összefüggő történeteket írnod! Sok esetben elég eg-egy szó. Bármit, amire emlékszel. Álmaidnak abban az esetben is van jelentősége, sőt jelentése, ha nem igazán tudod a mindennapjaidhoz kapcsolni.

Néha olyan emerekről álmodunķ, akiket nem is ismerünk, vagy ismerünk ugyan, de napközben eszünkbe sem jutnak. Olyan helyen járunk, ahol még sohasem jártunk. Valami szokatlan dolgot csinálunk, vagy furcsa érzések kavarognak bennünk. Bármi is legyen az, JEGYEZD FEL!

Miután felírtad egy lapra, vagy füzetbe, nézz utána interneten, vagy álmoskönyvben, melyik álom mit jelent és szintén írd fel az ott találtakat. Könyvtárban is érdemes körülnézni!

Először 20 évvel ezelőtt próbáltam ki ezt a módszert. 1 héten át jegyzeteltem szavakat, pillanatképeket. Utána pedig sorban leírtam, melyik álom mit jelent. Először elég nagy káosz volt a fejemben, a legtöbb álom jelentését nem is értettem. Fogalmam nem volt, hogy kapcsolódik mindez az én életemhez.  Hülyeségnek tartottam, mert nem igazán állt össze a kép. Nem is foglalkoztam vele hosszú ideig. 

Pár évvel később a régi füzeteket, naplókat rendezgettem, amikor a kezembe akadt és újra elolvastam. Hihetetlennek és bevallom, kicsit félelmetesnek tűnt, hogy amiket akkor feljegyeztem álmokat és a jelentésüket, azok a változások pár héten,  illetve pár hónapon belül valóban megtörténtek. 

Akkoriban eléggé padlón voltam. Néhány jó barát eltűnt az életemből, utáltam a munkám, hiányzott az izgalom, a kaland az életemből. Valahogy semmi sem volt jó.  A jegyzeteimben, szinte minden álom jelentésénél az állt, hogy hatalmas vàltozás közeleg, új élmények, társaság, örömteli események....

Körülbelül 1 hónappal azután, hogy felírtam az álmaim jelentését, elkezdődtek életemben a pozitív változások. Egy másik városban találtam munkát, olyat, amit imádtam csinálni, így hát elköltöztem. Jól kijöttem a kollégákkal és néhány új ismerősöm is lett. 4 év után, vásárlás közben botlottam újra életem nagy szerelmébe. Annak idején, mondjuk úgy, elsodort bennünket az élet, el sem tudtunk búcsúzni. Ott álltunk egymással szemben és csak néztük egymást. Kérdezte hol dolgozok és attól a naptól kezdve, szinte minden este eljött elém. Munka után jó volt újra beszélgetni, összebújni... Szóval  miközben a régi feljegyzéseimet olvasgattam  rájöttem, hogy minden valóra vált, megtörtént, amit az álmaim megjósoltak.

Ezért fontos, hogy időről időre olvasd át újra amiket feljegyeztél, mert hetek, vagy hónapok múlva fogod igazán látni, hol tart az életed, milyen irányba halad. Akkor fogsz rájönni, hogy bizonyos eseményeket az álmaid már jóval előtte megjósoltak.

Hogy némi segítséget adjak a jegyzeteléshez, megosztom veled 15 álom jelentését! 

ajtó: Jelezhet kedvező változást. Ha álmodban belépsz egy ajtón, sikerélményt jelez, valamit sikerül valóra váltanod.

akadály: Gyakran álmodunk olyat, hogy valami nem sikerül, valamit nem tudunk megcsinálni, vagy teljesíteni. Ami álmodban nem sikerül, az a valóságban sikerülni fog. Ennek azonban a fordítottja is igaz. Ha álmodban valahogy mégis átjutsz egy akadályon, az felesleges fáradozást, gyerekes gondolatokat jelent.

aprópénz: Jelezhet szerencsés fordulatot, vagy valakitől kapsz valamilyen ajándékot.

autó:  Egy időben gyakran álmodtam, hogy autót vezetek, de hiába próbáltam gyorsítani, hiába nyomtam a gázpedált, szinte megállt az autó, olyan lassan gurult. Az álmoskönyvek szerint, olyan dolgot erőltetünk, ami egyszerűen nem megy, el kell engedni, nem kell ragaszkodni hozzá. Jó jel viszont, ha nem tudod kormányozni az autót. Azt jelenti, megszabadulsz egy káros szenvedélyedtől. 

bár: Ha álmodban egy bárban találod magad, akkor számíthatsz rá, hogy egy régi ismerősöd újra felbukkan.

cápa: Cápával álmodni nem túl szerencsés, már ami a párkapcsolatodat illeti. Ugyanis rossz párkapcsolatra utal.

ékszer: Haszontalan dolgot vásároltál.

fuvaros: Változást jelez, segítséget kapsz valahonnan, valakitől.

kacagás: Kacagást hallani álmodban, jelzi,  hogy nem hiszel magadban. Érdemes átgondolni mibe fogtál, vagy önvizsgálatot tartani.

kecske: Csalódást jelez, az emberektől való elfordulást. Ha viszont legelésző kecskével álmodsz, az gyarapodást jelent.

kilincs: Feleslegesen fektettél valamibe energiát, terved nem sikerül.

lépcső: Álltalában a szerelmi élethez kapcsolódik. Ha felérsz a lépcsőn, az sikeres hódítást jelez. Ha nem jutsz fel, akkor önbizalomhiányra utal, nem érzed magad elég vonzónak.

sírás: Ha sírsz álmodban, pozitív fordulatot jelez. Elmúlik a bánatod, megkönnyebbülsz.

szőkőkút: Vidámságra utal. Jelezhet meggondolatlan költekezést is. 

tojás: Termékenységet jelez. Kicsi tojás: jó ötleteid vannak. Öledbe pottyanó tojás: ritka szerencsét jelez.


Amikor az álmaid jelentését keresed, érdemes több álmoskönyvben is utánanézni!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szigetköz - Földi paradicsom az Öreg-Duna és a Mosoni-Duna ölelésében

Miért érdemes Vaskeresztest felvenni a bakancslistánkra? - mutatjuk.

A PIACOZÁS VALÓBAN BOLDOGÍT? MIÉRT KELLENE GYAKRABBAN PIACRA JÁRNUNK?