Hogyan működött nálam a vonzás törvénye?



Függetlenül attól, hogy hiszel benne, vagy sem, a vonzás törvénye létezik?! Valóban működik? 
Mindenesetre én tettem egy próbát! 

Bevallom, a vonzás törvénye mindig is érdekelt. Egy részem hitt benne, másik részem kételkedett. Vagy inkább abban nem tudtam kitartóan hinni, hogy én is képes vagyok teremteni.

Aki kicsit is beleásta magát a témába, az tudja, hogy  az univerzumban minden és mindenki rendelkezik energiával. 
Ezt az energiát elpazarolhatod örökös panaszkodásra, vagy éppen fordíthatod arra is, hogy egy jobb életet teremtesz!

Persze ahhoz, hogy nálunk is működjön, nem árt kicsit nagyobb figyelmet szentelni vágyainknak, céljainknak, gondolatainknak.
Nem hiába mondják, hogy gondolatainknak teremtő ereje van. Minél többször gondolsz valamire, annál nagyobb az esélye, hogy valósággá válik.

Sokan azért nem hisznek benne, mert türelmetlenek. Senki nem mondta, hogy öt perc alatt valóra válnak vágyaink. Aztán ott is elhibázzuk, hogy ezt is szeretnénk, meg azt is, de semmit nem teszünk érte.
Ez nem varázslat, hogy csettintesz és meg is kaptad!

Valójában napokon át lehetne beszélni, írni a vonzás törvényéről, de nézzük mire jutottam a " kísérletemmel"?!

Utólag visszagondolva, több olyan dolog is történt már az életemben, ami a vonzás törvénye "számlájára írható" ! 
Éppen ezért eldöntöttem, hogy kicsit több figyelmet szentelek a gondolataimnak, hiszen azokat mi alakítjuk, nem pedig fordítva.

Egy héten keresztül, naponta leírtam azokat a dolgokat, amiért hálás vagyok. Igyekeztem pozitív irányba terelni a gondolataimat. Nem azon agyaltam, miért nem vagyok milliomos, sokkal inkább arra koncentráltam, hogy az élet minden területén sikeres vagyok. 

A következőket vettem észre egy hét leforgása alatt:

1. Ajándék dinnye
 Egy ismerősömmel beszélgettem, aki megkérdezte, kérek-e pár szem epret. Persze én azt mondtam, köszönöm nem. Majd megjegyezte, milyen vagyok, hogy semmit nem fogadok el. Erre viccesen megjegyeztem, jó, akkor egy kis dinnyét ennék. Erre pár perc múlva megjelent kb 2 kilónyi dinnyével. Akkor még 900 Ft volt 1 kg dinnye. 5 percig vitatkoztunk, mert nem akartam elfogadni, hiszen nem szoktam én kéregetni, de végül ő győzött.
Hihetetlenül örültem és hálás voltam érte.

2. Ingyen csoki
Másnap egy üzletben vásároltam. Csupán 3-4 terméket vettem, nem is fizettem sokat, mégis, a pénztáros hölgy a kezembe nyomott egy szelet csokit, mondván, egy kis kedvcsináló!

3. Ingyen termékminta
 Egy jó minőségű, nem éppen olcsó kozmetikai termékről érdeklődtem interneten, majd pár nap múlva 3 ingyenes termékmintát kaptam.

4. Meglepetés sajt
 Vettem rántott sajtot. Ugyanazt a márkát, amit már milliószor. 6 db van egy csomagban. Amikor elkezdtem kisütni, döbbenten láttam, hogy a megszokott 6 db helyett 7 db volt a zacsiban.

5. Szerencse a lottón
Nagyon ritkán lottózok. Gondoltam veszek egy szelvényt. Nem gondolkodtam, hogy vajon melyik számok hoznak szerencsét, így gépi skandináv lottót vettem. Négy számot eltaláltam. 1300 Ft-ot nyertem.

Szóval ez az öt dolog, egy hét leforgása alatt történt. Ezek mind apróságok, én mégis nagyon örültem és hálás voltam.

Azt azért el kell mondanom, hogy tényleg sok időt és energiát szenteltem arra, hogy ez alatt az egy hét alatt, tudatosan gondolkodjak, figyeljek arra, hogy pozitív gondolataim legyenek.

Bevallom, úgy éreztem, nem egyszerű, legalábbis kezdetben, amikor az ember kialakít egy napi rutint. Némi extra figyelmet, önfegyelmet igényel.

Nem csupán arra gondoltam, hogy jó dolgok történnek velem, hanem naponta, ébredés után tornáztam pár percet. Igyekeztem egészségesebben táplálkozni, hogy ezáltal is több energiám legyen.
Naponta, reggel és este is leírtam, miért vagyok hálás. Továbbá azt is papírra vetettem, hogy az élet minden területén sikeres vagyok, a pénz pedig folyamatosan áramlik hozzám.

Na meg arról se feledkezzünk el, hogy a napi problémák mellett, nem könnyű átformálni a gondolatainkat. Ugyanis nem elég mondogatni, hogy ezt, vagy azt elérem. Vagy, hogy sikerülni fog, azt el is kell hinni, átérezni és tenni érte!

Összefoglalva, érdemes odafigyelni a gondolatainkra. Nem élhetünk egy életen át úgy, hogy kontroll nélkül száguldoznak a haszontalan gondolatok a fejünkben!

Legyünk kicsit tudatosabbak! Alakítsunk ki napi rutinokat, apránként. Azért is fontos kordában tartani gondolatainkat, mert érzéseink, gondolatainkból alakulnak ki. Az érzésekből pedig cselekedetek lesznek.

Ha van saját tapasztalatod a vonzás törvényével kapcsolatban, kérlek írd meg! 
Kíváncsian várom!









Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szigetköz - Földi paradicsom az Öreg-Duna és a Mosoni-Duna ölelésében

Miért érdemes Vaskeresztest felvenni a bakancslistánkra? - mutatjuk.

A PIACOZÁS VALÓBAN BOLDOGÍT? MIÉRT KELLENE GYAKRABBAN PIACRA JÁRNUNK?