NEKED SEM MONDTAM, MÁSNAK SEM!



Összepakoltam, már megint. Sokadszor. Nem sietek, nyugodtan átgondolom, kell-e nekem társ?! Hiszen neked sem mondtam, másnak sem, hogy MARADJ MÉG!

Úgy tűnt, még mindig szeretjük egymást, bár néha nekünk is voltak vitáink. De miért kellene, hogy mindig, mindenről ugyanazt gondoljuk?! Valahogy, valami mégsem működött.

Amikor kimondtuk, ennyi volt, nem megy tovább, mindketten megkönnyeztük. Talán a pillanatot, talán az egész kapcsolatunkat. Nem hinném, hogy ez csupán egy fellángolás volt. Mindennapjainkba beleívódtak a hètköznapok nehézségei, problémái, ahogy a felnőttek életébe szokott. Hiszen nem vagyunk már kamaszok.

Igyekeztünk alkalmazkodni egymáshoz, segíteni, tanítani a másikat. Amikor éppen nem dolgoztunk, sok időt töltöttünk együtt. Mindketten imádtuk a természetet és emlékszem mennyire imádtunk kirándulni.

Mégis, mikor eljött a pillanat, én nem harcoltam, nem könyörögtem. Talán eszembe sem jutott azt mondani, MARADJ MÉG! Miért mondtam volna? Hiszen soha, senkinek sem mondtam. Összepakoltam és éltem tovább az életem. Nélküled! Ami eleinte nem is volt olyan könnyű, hiszen hiányoztál. Nagyon!

Akkor meg miért nem mondtam egyszerűen azt, hogy MARADJ MÉG?! Miért nem kértem, hogy próbáljuk meg újra? Miért nem hisztiztem krokodil műkönnyekkel, ahogy sokan mások?

Valójában soha, senkinek nem mondtam, hogy MARADJ MÉG! Talán büszke vagyok, talán nem akarok megalázkodni. Vagy csak mert pontosan tudom és mindig is tudtam, hogy nincs értelme. 

Felnőtt emberek vagyunk, el tudjuk dönteni mit akarunk. Legalábbis illene tudnunk. Látom magam körül az embereket, a "se veled-se nélküled" kapcsolatukkal együtt.

De köszönöm, én ebből nem kérek! Ha engem akarsz, maradj! Ha egyszer azt mondod, ennyi volt, akkor legyen ennyi!

Mert a bizalom, nem olyan dolog, amit vissza lehet hozni, ha egyszer elveszítetted! Nem akarok ugrásra készen állni, egy kapcsolatban sem! Azt várni mikor gondolod meg magad újra. Ma jó vagyok, holnap nem, de holnapután megint jó lennék!

Na nem! Inkább soha, senkinek nem fogom azt mondani, MARADJ MÉG!


Fotó: Pixabay





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szigetköz - Földi paradicsom az Öreg-Duna és a Mosoni-Duna ölelésében

Miért érdemes Vaskeresztest felvenni a bakancslistánkra? - mutatjuk.

A PIACOZÁS VALÓBAN BOLDOGÍT? MIÉRT KELLENE GYAKRABBAN PIACRA JÁRNUNK?